Elburg-Smit zet volgende stap met nieuw directieteam
Elburg-Smit zet een volgende stap in haar ontwikkeling met de aanstelling van een nieuw directieteam. Voor de komende jaren ligt de focus op continuïteit, verdere groei en het versterken van de positie als internationale partner in etiketten en verpakkingen.
Sinds 1 april bestaat het nieuwe directieteam uit:
- Richard Snik – Algemeen en Technisch directeur
- Marcel van Kuilenburg – Financieel directeur
- Debby van der Geer – Commercieel directeur
Met de nieuwe directiestructuur wordt voortgebouwd op een stevig fundament. Samen brengen ze brede ervaring mee binnen techniek, bedrijfsvoering en commercie: een sterke basis om de strategie voort te zetten en tegelijkertijd kansen in de markt optimaal te benutten.
Focus op groei
De koers van Elburg-Smit blijft gericht op het ontwikkelen van creatieve, duurzame en onderscheidende etiketten en verpakkingen voor de internationale botanische sector.
Daarnaast werken we aan verdere groei, onder andere door de uitbreiding naar verpakkingsoplossingen binnen de AGF-sector. Deze stap sluit aan bij de ambitie om klanten nog breder te ondersteunen met innovatieve en duurzame oplossingen.
Dank aan Jan-Marc Oosting
Na ruim 25 jaar draagt Jan-Marc Oosting zijn rol als algemeen directeur over. Onder zijn leiding groeide Elburg-Smit uit tot een internationale speler in de botanische sector.
Hij stond aan de basis van belangrijke ontwikkelingen, waaronder het samengaan van Drukkerij Van Elburg en Smit Etiketten en de internationale uitbreiding van het bedrijf. Ook speelde hij een belangrijke rol in het versterken van de focus op duurzaamheid en innovatie binnen de organisatie.
Jan-Marc blijft betrokken bij Elburg-Smit als adviseur en zal zich de komende periode richten op strategische projecten.
Elburg-Smit is hem dankbaar voor zijn visie, ondernemerschap en jarenlange inzet.